S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

AKO NAKUPOVAŤ
Ako nakupovať



Postup ako nakupovať v elektronickom obchode
elektro-ajapsro.sk

 

1. Registrácia zákazníka na e-shope

1-1. Registrácia je potrebná , ak chcete vytvoriť objednávku cez e-shop.

1-2. V pravom hornom menu kliknite na "Nová registrácia", a pokračujte podľa pokynov v poli
"Registrácia nového zákazníka".

1-3. Zadajte Vašu e-mailovú adresu

1-4. Vyplňte registračný formulár podľa pokynov. Používajte diakritiku a veľké
začiatočné písmená pri vlastných menách (meno, priezvisko, ulica, mesto).

Kliknite na "Ďalej".  Nezabudnite korektne vyplniť celé
popisné číslo domu
, ulicu, ako aj vaše telefónne číslo. Vaša e-mailová
adresa bude zároveň slúžiť aj ako prihlasovacie meno.

1-5. Po vytvorení konta príde na Vami zadanú e-mailovú adresu potvrdenie o vytvorení konta. Toto
potvrdenie nie je potvrdenie o prijatí objednávky! Zároveň budete do nového
konta automaticky prihlásený.

 

2.Vytvorenie objednávky

 

2-1.Vyberte si a vložte vybraný tovar do košíka.

2-2. V pravom hornom menu kliknite na "Košík".

2-3. V košíku skontrolujte obsah a správnosť objednaného tovaru. Tu môžete aktualizovať počet
kusov objednaného tovaru .Výsledná suma nákupu je priebežne aktualizovaná.

2-4. V kroku "Adresa" zvolíte adresu doručenia tovaru. V prípade potreby nás
môžete v poznámke informovať o želaných podrobnostiach doručenia. V prípade ak
si budete priať zasielať tovar aj na inú adresu, napr. do práce, môžete
"Pridať novú adresu" - adresu doručenia.

2-5. V kroku "Doručenie" musíte súhlasiť s obchodnými a dodacími podmienkami.
Objednaný tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty a.s. balíka alebo
dobierky alebo prostredníctvom kuriéra . Podľa spôsobu platby si treba vybrať
dopravu s dobierkou alebo s platbou prevodom na bankový účet bez dobierky.

2-6. V kroku "Platba" si vyberiete spôsob platby za tovar kliknutím do rámika s
popisom platby. Ponúknutý spôsob platby je závislý od vybratého spôsobu
dopravy:

  • dobierka - platba v hotovosti pri dodaní objednávky
  • prevodom na náš bankový účet

 

Pri spôsobe "Dobierka" bude tovar vyexpedovaný a vy ho zaplatíte v hotovosti pri
prevzatí.

Pri spôsobe platby "Prevodom na bankový účet" vám príde email s informáciami potrebnými
ku platbe prevodom na účet. Po pripísaní platby vám bude tovar zaslaný.

2-7. Sumár objednávky -posledným dôležitým krokom je potvrdenie objednávky kliknutím na "Potvrdiť
objednávku".

3.Spracovanie objednávky

 

3-1. Po odoslaní objednávky vám bude obratom doručený e-mail "Informácie o objednávke"
a objednávka je zaradená na spracovanie.

3-2. Obchodník spracuje Vašu objednávku, overí dostupnosť tovaru a správnosť cien. Prípadné
zistené rozdiely vám oznámi telefonicky alebo e-mailom a navrhne ďalší postup.
V prípade, že je všetok objednaný tovar na sklade, objednávka okamžite
pokračuje v ďalšom spracovaní na expedíciu. Ak objednaný tovar na sklade nie
je, obchodník vás bude informovať o predpokladanom čase naskladnenia tovaru.

3-3. Objednávka sa presúva na expedíciu pri splnení jednej z týchto podmienok:

- tovar bol objednaný na doručenie formou dobierky - platba hotovosťou pri
prebraní tovaru.

- platba za tovar bola pripísaná na náš bankový účet - pri objednávke bola
zvolená platba na náš bankový účet vopred.

3-4. Objednávka je vyfaktúrovaná a zaslaná zákazníkovi.

4.Expedícia objednaného tovaru

 

4-1. Na expedícii tovar zabalia a fyzicky podajú na prepravu (Slovenská pošta, kuriér). O podaji
tovaru budete informovaný e-mailom. Tovar vám bude doručený do 1 - 5 pracovných
dní po podaní na dopravu. V prípade ak si
vyberiete doručenie tovaru poštou a nedostanete od doručenia nášho emailu o
podaní na dopravu do 7 pracovných dní oznámenie o zásielke, je potrebné sa o
zásielke informovať na vašej pošte. Ak sa zásielka na pošte nenájde ihneď nás
informujte.
(Ak máte pri preberaní na pošte pochybnosti
o obsahu balíka, je poškodený kartón alebo páska, skontrolujte za prítomnosti
pracovníka pošty tovar s dodacím listom. Dodatočnú reklamáciu obsahu zásielky
môžete vykonať u dodacej pošty do dvoch pracovných dní od prevzatia. Po zistení
závad je pošta povinná spísať zápisnicu o uplatnení nároku za škodu.)

ZjFiNDJi